Testowanie nowości!

Nieraz szczęście się do mnie uśmiechnie. ;)
Otóż, jakiś czas temu udało mi się dostać do grupy testerek na stronie WIZAŻ. Miałam wtedy okazję do testowania nowości od marki L'Oreal, automatycznej kredki, paletki rozświetlaczy i rozświetlacza w płynie. Oba rozświetlacze były dla mnie nowością, nigdy wcześniej nie używałam tego typu kosmetyków, zupełna nowość! ;)


✅Zupełną nowością był dla mnie rozświetlacz w płynie, nigdy się z nim nie zetknęłam i w sumie w przyszłości też nie myślałam o jego zakupie.
Dzięki temu, że jestem w Klubie Recenzentek, miałam możliwość przetestować ten kosmetyk, w dodatku kosmetyk takiej marki jak L'Oreal.
Rozświetlacz jest dobrze napigmentowany, wspaniale wygląda na skórze, w dodatku pasuje do mojej karnacji i odcienia cery. Jest trwały, dotrzymywał mi towarzystwa przez ok. 10 godzin, a zszedł dopiero po zmyciu makijażu.



❎Automatyczna kredka ze szczoteczką to dobre wyjście dla osób, które chcą wykonać szybki makijaż brwi. 
Niestety, ale dla mnie, kredka jest nietrwała. Szybko się zmywa i wyciera, nawet po przetarciu brwi załączoną szczoteczką, już bardzo mała ilość kosmetyku zostaje na ciele. 






✅ Paletka czterech rozświetlaczy (niestety moja paletka przeżyła wiele kryzysów i jest w opłakanym stanie, ale nadal jest wspaniała ♡). Znajdują się w niej cztery, różne rozświetlacze. Każdy odpowiada za inne części twarzy. Każdy z kolorów jest bardzo dobrze napigmentowany, idealnie mieni się na skórze. Ja uwielbiam zaznaczać nim mój łuk Kupidyna. 

Komentarze

  1. Również udało mi się załapać do testowania tych nowości :) Ja najbardziej polubiłam paletkę rozświetlaczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz